Malé firmy přecházejí na on-line nástroje, a to výrazně rychleji než se předpokládalo. Internet se začíná stávat nejen marketingovým, ale i obchodním a pracovním nástrojem jak středních, tak malých podniků, řemeslníky nevyjímaje. Problémem těch nejmenších není neznalost nových technologií, ale spíše intuitivní přístup, nevyhodnocování dopadů využívání nových technologií na podnikání a nedostatek personálu, který by se novým nástrojům obchodu věnoval. Začínající podnikatelé, cestovní ruch, gastro, exportéři nebo řemeslníci. To byl vzorek více jak 900 respondentů velkého průzkumu AMSP ČR a Google, který historicky poprvé napříč segmenty malého a středního podnikání zmapoval, jak využíváme k podnikání elektronických nástrojů.
Průzkum ke stažení zde:
AMSP_Google_Digitalni_garaz_Pomahame_Cesku_rust.pdf (844,12 KB)
Tiskovou zprávu naleznete zde:
http://googlepresscz.blogspot.cz/2016/04/cesku-chybi-lide-s-pokrocilejsimi.html