mistoprodeje.cz: AMSP ČR: Podniky kvůli špatným recenzím ztrácí téměř dvě třetiny hostů

mistoprodeje.cz: AMSP ČR: Podniky kvůli špatným recenzím ztrácí téměř dvě třetiny hostů

U příležitosti Dne soukromého podnikání představila společnost MAKRO výsledky třetího ročníku reprezentativní mezinárodní studie. Ta se zaměřila na nejdůležitější kritéria, která zajímají zákazníky při výběru nezávislých podniků ze segmentu hotelů, restaurací a kaváren. Společnost MAKRO za podpory Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR již čtvrtým rokem pořádá Den soukromého podnikání, ten letos připadá na 8. října. Snaží se tak zvýšit povědomí o malých a středních firmách a propojit drobné živnostníky s jejich zákazníky a komunitami.

Celý článek naleznete zde:
https://www.mistoprodeje.cz/clanky/vyzkumy-a-jina-cisla/podniky-kvuli-spatnym-recenzim-ztraci-temer-dve-tretiny-hostu/



X