Důležité bude udržet si pevné finanční zdraví. TOP 20 finančních produktů postoupilo do finále!

Důležité bude udržet si pevné finanční zdraví. TOP 20 finančních produktů postoupilo do finále!

Dne 4. března 2021 bylo zahájeno finálové kolo Ceny veřejnosti Zlaté koruny, do něhož se probojovalo z nominačního kola 20 nejoblíbenějších finančních produktů. Který z nich se umístí na příčkách vítězů, může široká veřejnost ovlivnit hlasováním na webu www.zlatakoruna.info až do 25. dubna 2021. Vyberte i Vy svůj TOP produkt letošního roku!

Zlatá koruna zahájila 28. října 2020 19. ročník soutěže, ve kterém se jako každoročně rozhoduje o nejlepších produktech finančního trhu. Téměř 400 odborníků z řad Finanční akademie Zlaté koruny ohodnotí kvalitu produktů v 17 kategoriích. Navíc zvolí i Novinku roku. Poprvé akademici také posoudí novou produktovou kategorii – Nebankovní úvěry.

Vedle odborného hodnocení Finanční akademií probíhají také dvě ankety nejoblíbenějších finančních produktů veřejným hlasováním v Ceně veřejnosti a Ceně podnikatelů. Cena podnikatelů je jednokolová, zatímco v Ceně veřejnosti musí produkty uspět ve dvou kolech. Během nominace (prvního kola), která byla ukončena 28. února, měla veřejnost možnost projevit svou podporu kterémukoliv produktu aktuálně nabízenému v České republice. Dvacet produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupilo do druhého kola. V tomto finálovém hlasování může každý znovu podpořit svého favorita z finálové dvacítky a pomoci mu k vítězství a zisku Zlaté, Stříbrné nebo Bronzové koruny.

Cena veřejnosti Zlaté koruny je největší anketou na českém trhu finančních produktů. „Za celou její historii jsme v ní obdrželi už hodně přes milion hlasů! Jsme rádi, že se veřejnost o své finance potažmo finanční produkty zajímá a nebojí se podpořit ty kvalitní svým hlasem“, říká k Ceně veřejnosti Dr. Pavel Doležal, zakladatel a ředitel Zlaté koruny. Výsledky této ankety poskytují také cennou zpětnou vazbu všem finančním společnostem, neboť zjistí, jaké produkty spotřebitele nejvíce zajímají. Přínosné jsou ale i přímo pro laickou veřejnost, která si tak může ověřit jejich všeobecnou oblíbenost. „Věříme, že výsledky budou i v tomto ročníku určitým vodítkem při rozhodování, jaké finanční produkty zvolit. Důležité v téhle složité pandemické době bude totiž udržet si pevné zdraví a to i finanční,“ dodává Dr. Pavel Doležal.

Hlasovat ve veřejných anketách je možné do 25. dubna 2021. V tento den bude ukončeno finálové kolo Ceny veřejnosti, ale i jednokolová Cena podnikatelů, ve které soupeří produkty určené podnikatelům. Vyhlášení oceněných produktů bude 27. května 2021.

Hlasující mají také možnost zodpovědět při hlasování tipovací otázku a zařadit se tak do soutěže o zajímavé ceny od partnerů soutěže. Vyhrát lze například plné stipendium na Vysoké škole ekonomie a managementu (VŠEM), šperky dle vlastního výběru z dílny JK Jitka Kudláčková, voucher na víkend s elektromobilem od energetické společnosti ČEZ a další hodnotné ceny. Kdo tedy nejdříve správně tipne, kolik aktivních produktů bude k ukončení hlasování na webové stránce www.zlatakoruna.info? Nechejte se překvapit stejně jako my.

*produkty jsou řazeny abecedně

 

O soutěži Zlatá koruna

Od roku 2003 probíhá pod záštitou ministrů financí ČR a guvernéra ČNB soutěž Zlatá koruna, která každoročně oceňuje nejlepší finanční produkty na českém trhu. Nyní probíhá již 19. ročník.

V loňském roce se soutěže zúčastnilo celkem 196 produktů od 70 finančních společností. Soutěž Zlatá koruna si získala vysoké renomé zejména tím, že produkty hodnotí Finanční akademie složená z téměř 400 odborníků. Ta rozhoduje i o Novince roku. Zlatá koruna také uděluje Cenu za společenskou odpovědnost.

Soutěž Zlatá koruna byla v roce 2017 rozšířena o novou kategorii FinTech, jejímž cílem je sledování aktuálních trendů na poli digitalizace a inovace finančních služeb. Jednotlivé projekty hodnotí FinTech akademie, která je součástí Finanční akademie.

Hodnocení poroty doplňuje hlasování v Ceně veřejnosti, kdy nejoblíbenější finanční produkty volí veřejnost prostřednictvím webových stránek Zlaté koruny. Od roku 2008 je hlasování rozšířeno o Cenu podnikatelů, kde soutěží nejoblíbenější finanční produkty pro malé a střední podnikatele. V posledním ročníku bylo odevzdáno 80 tisíc hlasů.

Výsledky hodnocení v soutěži Zlatá koruna pomáhají veřejnosti snadněji se orientovat v nabídce finančních produktů, motivují klienty k tomu, aby se více zajímali o vlastnosti jednotlivých produktů a lépe porozuměli nabídkám finančních společností. Další informace a výsledky soutěže Zlatá koruna najdete na www.zlatakoruna.info.

 

Partneři soutěže Zlatá koruna

Generální partner a organizátor: pdMEDIA s.r.o.

Partneři: Česká mincovna, TOP HOTELS GROUP, Imper, JK Jitka Kudláčková, Adams Barbershop, vinařský dům Dobrá nálada, Tessuto, skupina ČEZ, Attendu, Vysoká škola ekonomie a managementu

Hlavní mediální partneři: Deník, Blesk, E15

Mediální partneři: Peníze.cz, Finmag, Czech & Slovak Leaders Magazine, Fleet, Bankovnictví, Epravo.cz, Kurzy.cz, Česká televize

Odborní partneři: Asociace českých pojišťovacích makléřů, Asociace hypotečních makléřů ČR, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Asociace penzijních společností ČR, Asociace pro kapitálový trh ČŘ, Business & Professional Women ČR, Czech Fintech Associaton, Česká asociace společností finančního poradenství a zprostředkování, European Financial Planning Association ČR, Hospodářská komora ČR, Svaz průmyslu a dopravy ČR

Tisková zpráva zde:
TZ_Dulezite bude udrzet si pevne financni zdravi_Finale Ceny verejnosti_2021_Zlata koruna



https://www.viva-awa.com/sextoysindelhi https://www.sexvibrators.in/about_us
https://amsp.cz/wp-includes/theme-compat/12220058.html
https://amsp.cz/20210317-best-handheld-vacuum-cleane/
X