2. průzkum AMSP ČR – Názory podnikatelů na podporu exportu malých a středních podniků

2. průzkum AMSP ČR – Názory podnikatelů na podporu exportu malých a středních podniků

Cílem projektu je odborná analýza problémových oblastí podnikání MSP formou průzkumů. Celkem bude realizováno sedm průzkumů, tento průzkum je 2. v pořadí.

Metodologie

  • Cílová skupina: Exportéři s počtem do 250 zaměstnanců, z oblasti průmyslu z celé České republiky, podle velikosti firem se zúčastnilo 83,95 % středních firem do 250 zaměstnanců, 14,6 % malých firem do 50 zaměstnanců a 1,23 % firem do 20 zaměstnanců. (n=246)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: září 2009

Výsledky 2. průzkumu AMSP ČR Výsledky 2. průzkumu AMSP ČR (1,03 MB)



https://amsp.cz/wp-includes/theme-compat/12220058.html
X