Cílem aktivity je úspěšná generační výměna v rodinných firmách.
Pořádáme uzavřené kulaté stoly rodinných firem, přenášíme zkušenosti ze zahraničí, pořádáme soutěž Rodinná firma roku AMSP ČR, organizujeme konference a odborné semináře.
- Využijte naši bezplatnou službu novinky e-mailem – viz zápatí této stránky.
- Registrace do projektu je ZDARMA.
- Propagujeme rodinné podniky mezi odbornou i laickou veřejností.
- Od roku 2012 pořádáme celostátní soutěž rodinných firem.
- Medializujeme firmy - seriál Toulavá kamera, články v novinách atd.
- Setkáváme se s majiteli a nástupníky v rodinných firmách
a sledujeme trendy v této důležité části naší členské základny.
Aktuality
Další ročník Národních cen České republiky zná své vítěze
Praha, 22. listopadu 2024 – V rámci slavnostního večera Národních cen České republiky byly oceněny také rodinné firmy v kategorii Národní cena České republiky za kvalitu v rodinném podnikání. více »
Parametry paušální daně pro rok 2025
S nadcházejícím podzimem se nám opět blíží konec kalendářního roku, který je pro oblast účetnictví a daní klíčový. S koncem roku totiž většina poplatníků daně z příjmů zakončí své stávající zdaňovací období a vstoupí do nového. Stejně jako v předchozích letech budou mít živnostníci i ostatní podnikající fyzické osoby možnost vstoupit do 10.1. do režimu tzv. „paušální daně“. více »
Porota vybrala vítěze soutěže Rodinná firma roku AMSP ČR
ociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) vyhlásila vítěze již 13. ročníku soutěže Rodinná firma roku AMSP ČR. Vyhlášení vítězů proběhlo na galavečeru Dne podnikatelů České republiky 7. listopadu 2024 v Praze v hotelu Ambassador Zlatá Husa. více »
Česko-Slovenská konference rodinných firem se věnovala tradičním tématům rodinného podnikání versus inovacím, které ho ovlivňují.
4. Česko-Slovenská konference rodinných firem, pořádaná Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) ve spolupráci se Slovenskou asociáciou malých a stredných podnikov a živnostníkov (SAMP) se uskutečnila 17. 10. 2025 v Quality Hotel Brno Exhibition Centre. více »
Průzkumy
109. průzkum AMSP ČR: Výzkum rodinných firem
Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování pomocí telefonické rekrutace na databázi rodinných firem s vyplňováním dotazníku online. Sběr da… více »
101. průzkum AMSP ČR: RODINNÉ FIRMY A JEJICH POSTOJ K ZAMĚSTNANCŮM
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování metodou CASI prostřednictvím Ipsos online panelu Populace.cz Sběr d… více »
48. průzkum Specifika rodinného podnikání
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé rodinných firem od 6 do 249 zaměstnanců N=400 firem Výzkumná metoda: Standardizovaný dotazník o délce cca 15 minut Meto… více »
40. průzkum AMSP ČR – SPECIFIKA RODINNÉHO PODNIKÁNÍ
Metoda sběru: telefonické dotazování Cílová skupina: majitelé rodinných fierm od 6 do 249 zaměstnanců Velikost vzorku: 400 respondentů Termín sběru dat: přelom dubna a května 2… více »
32. průzkum AMSP ČR – Rodinné firmy
Metodologie Cílová skupina: 505 respondentů z řad rodinných firem do 250 zaměstnanců, obory: výroba, služby, obchod, zemědělství Výzkumná metoda: CATI – telefonické dotazov… více »
26. průzkum AMSP ČR – Rodinné firmy
Cílem průzkumu bylo zjistit, jaká je situace rodinných virem a jak se mění v čase. Metodologie: Cílová skupina: zástupci rodinných firem (n=100) Výzkumná metoda: telefonický vý… více »