24. průzkum AMSP ČR – Investice do IT a práce s daty ve firmách

24. průzkum AMSP ČR – Investice do IT a práce s daty ve firmách

Cílem průzkumu bylo zjistit investiční plány firem v IT oblasti, odhalit priority pro budoucí rozvoj a zmapovat současnou práci firem s daty – např. ochrana dat zaměstnanců, práce s daty zákazníků. Realizaci šetření provedla agentura IPSOS s.r.o.

Metodologie:

  • Cílová skupina: MSP a velké firmy (majitel, jednatel, finanční ředitel, provozní ředitel, vedoucí IT) – výroba, obchod nebo služby. Obrat 100+ mil. Kč (n=500)
  • Výzkumná metoda: CATI – telefonické dotazování
  • Datum sběru dat: březen 2014

Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS.


Výsledky 24. průzkumu AMSP ČR.pdf Výsledky 24. průzkumu AMSP ČR.pdf (1,47 MB)



https://www.viva-awa.com/sextoysindelhi www.bachelortreats.com
X