86. průzkum AMSP ČR: Produktivita a nový přístup k zákazníkům

86. průzkum AMSP ČR: Produktivita a nový přístup k zákazníkům

Metodologie kvantitativní části:

 

Cílová skupina: OSVČ a majitelé, jednatelé, ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-250 zaměstnanců
(Vyznačené rozdíly dosahují statistické významnosti 90 %)

Metoda sběru dat: Online dotazování

Sběr dat: 26. 4-7. 5. 2021

Výzkumný nástroj: Strukturovaný dotazník o délce cca 8 minut

Velikost vzorku: 100 podniků, sběr proběhl

Průzkum ke stažení zde:
Průzkum IPSOS pro AMSP ČR-Produktivita a nový přístup k zákazníkům-6_2021

Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS.

 

Generální partneři projektu Rok nových příležitostí 2021:



https://www.viva-awa.com/sextoysindelhi https://www.sexvibrators.in/about_us
https://amsp.cz/wp-includes/theme-compat/12220058.html
https://amsp.cz/20210317-best-handheld-vacuum-cleane/
X