90. průzkum AMSP ČR: Marketingové, technologické a digitální trendy

90. průzkum AMSP ČR: Marketingové, technologické a digitální trendy

Metodologie kvantitativní části:

 

Cílová skupina: OSVČ se zaměstnanci a majitelé, jednatelé, ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-250 zaměstnanců
(Vyznačené rozdíly dosahují statistické významnosti 90 %)

Metoda sběru dat: Online dotazování

Sběr dat:  6.10. – 19.10.2021

Výzkumný nástroj: Strukturovaný dotazník o délce cca 5 minut

Velikost vzorku: 100 podniků

Průzkum ke stažení zde:
90. Průzkum Marketingové, technologické a digitální trendy

 

Realizaci sběru dat a průzkum provedla výzkumná agentura IPSOS.

Tento průzkum vznikl za laskavé podpory Komerční banky,  a. s. a společnosti ŠKODA AUTO a.s.



https://amsp.cz/wp-includes/theme-compat/12220058.html
X