Dovolujeme si Vás pozvat na online workshop na téma: „Jak nastavit online marketingovou strategii“. Online workshop pro vás připravila společnost BlueGhost pod záštitou našeho projektu Rok nových příležitostí 2021.
Jak získat zákazníky a jak si je udržet? Jak funguje lidské nákupní chování a proč se vám nedaří vybudovat dlouhodobou klientelu? Připojte se na workshop a naučte se, jak vytvořit marketingovou strategii podle frameworku STDC, která konečně přinese stabilní výsledky.
Kdy: 19. 10. 2021, 9:00 – 11:00 h | Forma: Online
Co se na workshopu naučíte?
-
Jak nastavit komplexní strategii pro online marketing tak, aby dávala smysl a přinášela výsledky.
- Jak nahlížet na obchodní a propagační aktivity v uceleném pohledu.
- Pochopíte účinný framework a jeho logiku, která vám pomůže v podnikání i projektovém řízení.
- Jaké online marketingové nástroje jsou vhodné a jaké naopak nevhodné pro každou ze 4 fází.
- Proč není dobré soustředit se pouze a jen na hardsell.
- Proč je strategie podle STDC z dlouhodobého hlediska výhodnější a efektivnější.
- Proč lze STDC uplatnit na každé podnikání.
Lektor workshopu:
Ing. Jan Černý je marketingový specialista fullservisové digitální agentury BlueGhost. Má více jak 10 leté zkušenosti s poradenstvím a realizací digitálního marketingu pro malé, střední i větší firmy. V letech 2019 a 2020 se podílel na projektech, které získaly 3 zlaté medaile v soutěži WebTop100: za nejlepší online nástroj, nejlepší firemní web a nejlepší digitální PR kampaň.
Exkluzívně pro členy AMSP ČR a registrované do projektu Rok nových příležitostí 2021:
Na workshop platí slevový kód BLUEGHOST2021. Tento kód se 100% slevou lze uplatnit pouze pro termín 19. 10. 2021.
Těšíme se na Vaši účast.
AMSP ČR a Blueghost