Praha, 18. října 2018. Využívání aplikací v maloobchodě. Drony v řemesle a v zemědělství. Robotizace malého průmyslu. Textující dobytek. Sdílené služby nebo vzdálená správa dat. To vše bude podnikatele čekat v příštích letech. Jen 48 % malých firem ale považuje své digitální znalosti, potřebné pro podnikání, za dobré. Proto spouští Asociace malých a středních podniků a živnostníků (AMSP ČR) historicky největší edukační aktivitu zaměřenou na využívání digitálních nástrojů v malém byznysu. Rok digitálního podnikání 2019 umožní nejmenším podnikatelům otestovat, jak jsou připraveni na dobu, kdy si zákazníci budou na 3D tiskárně tisknout těstoviny nebo cukrovinky.

Vlastní (nedotační) projekt AMSP ČR „Rok digitálního podnikání 2019“ má ambici pomáhat českým firmám vyhledávat, zavádět a realizovat digitální inovace pro zvýšení produktivity a digitalizaci jejich produktů a služeb. Připravujeme řadu vzdělávacích aktivit, road show s představením zajímavých technologií pro malé a střední firmy a mnohem více.
Online propojení a jednodušší spolupráce mezi producenty, pěstitely a obchodníky. Více zákazníků díky online marketingu a reklamě v místě prodeje. Prodej speciálních produktů s vyšší hodnotou díky atraktivní reklamě na sociálních sítích. Jednoduší řízení financí díky online platbám a moderním bankovním aplikacím. Méně starostí díky dostupnosti všech informací kdykoli a kdekoli.