Cílená na přivedení co největšího počtu lidí je podpora, kterou tuzemským restauracím věnuje společnost Edenred. Ihned po rozvolnění po první covidové vlně začala motivovat strávníky k návratu do restaurací prostřednictvím cashbackového programu. Tato aktivita, kdy za každý zakoupený oběd Edenred vrací určitou částku na kartu zpět, se stala trvalou součástí jeho digitálních projektů. K tomu loni otevřel Edenred restauracím zdarma možnost inzerce nabídek. To představuje trvalou pobídku k návštěvám restaurací pro 220 tisíc majitelů stravenkových karet. „Naši podporu restauracím budeme i nadále rozvíjet. Jsou naším důležitým partnerem a jejich podpora nejen v těžkých časech je pro nás proto naprosto přirozená. Chceme být pro restaurace partnerem na kterého se mohou spolehnout,“ říká generální ředitel Edenredu Peter Hradiský.
„Logickým pokračováním našeho partnerství je zapojení Edenredu do programu Studuj Gastro. V jeho rámci podporujeme také mladou generaci, aktivně se účastníme dialogu s restauracemi a se školami a pomáháme aktivitám, které mají za cíl rozvíjet gastronomii do budoucna,“ doplňuje ředitelka korporátních vztahů Edenredu Aneta Martišková.