Firmy z AMSP ČR spolupracují s University of New York in Prague

Cílem vysokoškolského vzdělání by mělo být připravit studenty pro praxi v oboru. Některé firmy si stěžují na absenci znalostí studentů, které jsou skutečně použitelné v reálné práci.

Právě proto studenti bakalářského oboru ekonomické fakulty mezinárodní univerzity University of New York in Prague (UNYP) mají každý semestr možnost spolupracovat s firmami z oboru a vytvořit jim v rámci finálního projektu propracovaný marketingový plán pod vedením lektorky Adriany Starostové, Ph.D. Výstup je ovšem celý v angličtině, jelikož čeští studenti tvoří pouze několik procent z celkového počtu studentů. Cílem marketingového plánu je navrhnout strategický postup, který by měl vést ke zvýšení počtu potenciálních klientů, zvýšit jejich loajalitu ke značce a případně i zvýšit prodeje konkrétního produktu či služby. Každá firma, která se zajímá o budoucnost by měla svůj marketingový plán mít vytvořený a průběžně ho aktualizovat v souladu s obchodními zájmy.

Firmy z Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) mají možnost se do projektu přihlásit a v případě, že si je studenti zvolí pro svůj finální projekt, získají tak svěží nápady mladé generace a mohou se zúčastnit finálních prezentací studentů. Výhodou pro firmy je, že mohou získat pohled jejich budoucích klientů na jejich produkt či službu. Obecně dnešní mladí lidé (18-25) jsou více ochotní experimentovat a jsou velmi cennou cílovou skupinou pro firmy, kterou je vhodné více poznat a zaměřit se na ně jako na potenciální klienty. Specifikum této skupiny je, že již vyrostli s novými technologiemi, takže mohou své uživatelské know-how (kde a jak často nakupují) využít i při tvoření marketingového plánu třeba právě vaší firmy.

University of New York in Prague - Vysoké školy