Hanák nábytek sází na technologie

Český výrobce nábytku má naddimenzované výrobní kapacity, aby zvládl připravit jak objednávky koncových zákazníku, tak velkosériové zakázky pro developerské projekty. Při výrobě spoléhají ve firmě Hanák nábytek na nejmodernější technologie, jak je například unikátní olepování hran či membránové lisování dýhy a fólií.

Firma jako první v České republice zavedla sériovou výrobu dýhovaného a masivního nábytku, včetně interiérových dveří, dokončeného technologií akryl-polyuretanového NANO LAKU v 5% lesku – hluboký mat. Snaží se být vždy o krok napřed před konkurencí.

Historie: Už ve 30. letech minulého století vedl Josef Hanák rodinné stolařství. Mottem jeho tehdejšího drobného podnikání bylo precizní zpracování a kvalita materiálu. Toto motto je základním stavebním kamenem, resp. základní filozofií firmy dodnes.

Zdroj: http://www.hanak-nabytek.cz/o-firme/historie/

Novodobou historii začal psát v roce 1990 jeho syn, pan Ing. Stanislav Hanák. Navázal na otcův odkaz, na rodinné hodnoty, kterými je kvalita, zodpovědnost, poctivé řemeslo a znovu založil v Kroměříži firmu SH Kroměříž. Dodnes pracuje společně se svým synem Stanislavem, který je v současnosti výrobním ředitelem společnosti. V roce 1995 se firma přestěhovala do Popůvek u Kojetína, kde se z původních 1200 m2 v průběhu let rozrostla do dnešní úctyhodné rozlohy 35 000 m2. Dalšími důležitými mezníky byly v roce 2000 založení akciové společnosti HANÁK NÁBYTEK, a.s. a v roce 2004 otevření DESIGN CENTRA v Popůvkách. V roce 2015 firma oslavila 25 let od znovu obnovení tradice a novodobého působení značky HANÁK na domácím trhu.

Současnost: nábytek značky HANÁK  nezná hranic a prodává se dnes už ve více než 15 zemích světa. V čem tkví ten „obchodně výrobní zázrak“? Všichni zaměstnanci se nesnaží o nic menšího, než o hledání dokonalosti. Vše je podřízeno snaze vyrábět ten nejkvalitnější nábytek, neustále rozvíjet své možnosti a schopnosti při dodržení synergie nových technologií a  tradičního řemesla.

Ocenění TOP EXPO: Nejpůsobivější expozice na FOR ARCHU 2017 - vysoká návštěvnost expozice, kde byla představena celá řada novinek z INTERIOR CONCEPTU HANÁK, vyústila na slavnostním galavečeru v získání prestižního ocenění Nejpůsobivější expozice FOR ARCH 2017. Děkujeme.

Úspěch je však dán především technologickým náskokem a naddimenzovanými výrobními kapacitami, které zvládnou jak malovýrobu pro koncové klienty, tak velkosériovou výrobu pro developerské projekty. Zákazníci si oblíbili dokonalou a kvalitní povrchovou úpravu nábytku. Čím je dána? Na základ MDF je nanášeno 5 vrstev akrylátového laku. Jednotlivé vrstvy jsou vytvrzeny pomocí UV záření. Po vytvrzení jsou aplikovány ještě 2 finální vrstvy polyuretanových laků ve vysokém lesku případně matu. Výsledkem je lakovaný povrch, který má téměř neomezenou životnost, absolutní odolnost proti vlhkosti a vysokým teplotám.

Zdroj: http://www.hanak-nabytek.cz/o-firme/vyroba-a-technologie/

Jako jedna z mála firem v Evropě Hanák nábytek, a.s. používá nejmodernější patentovanou technologii olepování hran SLIM-LINE (PUR – TERMOSET). Ta dokáže vytvořit vodotěsný spoj a tím brání vstupu atmosférické vlhkosti a vody do korpusů skříněk.

Zdroj: http://www.hanak-nabytek.cz/o-firme/vyroba-a-technologie

Mezi další technologické novinky patří technologie voštinových desek, technologie membránového lisování dýhy a fólií, montážní a kompletační robotická linka, balení a expedice. Z veřejného informačního systému CEDR III lze vyčíst, že firma od roku 2005 do roku 2015 získala dotace v hodnotě 64 605 166,- Kč[1]

 

Jednou z hlavních předností značky HANÁK NÁBYTEK je speciální koncepce INTERIOR CONCEPT HANÁK. Vychází ze základní filozofie domova v jedné značce, od jednoho výrobce, v jednom designu. Základní myšlenkou je sladění materiálů, vzhledu a především nejvyšší kvality nábytku v kuchyni a jídelně, obývacím pokoji, ložnici, dětském pokoji, šatně a šatní skříni, koupelny a všech interiérových dveří. INTERIOR CONCEPT je v nejhlubším slova smyslu originální tvorbou, protože se veškerý nábytek vyrábí přesně na míru, dle přání a potřeb zákazníka. Nenajdete dva stejné domovy s nábytkem HANÁK.

Firma neustále rozšiřuje a zkvalitňuje svoji prodejní síť. Zákazníci si nejaktuálnější nabídku nábytku vybírají v moderně stylizovaných showroomech – v České republice jich je 36, v zahraničí se se značkou setkáváme v Anglii, Bulharsku, Estonsku, Litvě, Lotyšsku, v Irsku, Kazachstánu, USA, atd. – ve 14 světových destinacích. „Jsme schopní obsloužit i toho nejnáročnějšího klienta. Vždycky pak máme radost, když vidíme, že se nám podařilo vytvořit nový domov nebo navrhnout firemní prostory podle klientových představ. A spokojení zákazníci nás pak doporučují dál – to je pro nás ta největší odměna,“ říká Tomáš Vlček, který stojí v čele Hanák Fora.[2]

Zdroj: http://www.utulnydum.cz/clanek/HANAK-FORUM-vse-pro-interier

Dne 13.7.2017 firma informovala o novém projektu, který realizuje za podpory OP PIK POTENCIÁL (finanční podpora EU) nazvaném   Energeticky úsporná opatření v objektu HANÁK FORUM. Předmětem projektu je modernizace systému řízení a regulace (pohonů) vzduchotechniky, která slouží jako primární systém vytápění objektu HANÁK FORUM – největšího interiérového studia v ČR (rozloha 6 000 m² v obchodní zóně Průhonice-Čestlice).  Současně bude modernizováno zařízení na výrobu energie pro vlastní spotřebu v podobě jednotek klimatizačního systému, které slouží pro dodávky chladu a tepla do budovy včetně modernizace rozvodů tohoto systému v budově HANÁK FORUM. Cílem realizace projektu je úspora konečné spotřeby energie, která současně umožní dosáhnout úspory v produkci CO2 a dalších znečišťujících látek a umožní dosáhnout úspory provozních nákladů. Cíle projektu bude dosaženo prostřednictvím modernizace a rekonstrukce systému řízení a regulace (pohonů) vzduchotechnického systému, modernizace stávajících zařízení na výrobu energie včetně modernizace rozvodů – modernizace systému klimatizace.[3]

Bez kvalitní komunikace se dnes neobejde žádná firma. Značka Hanák nábytek se snaží být stále na očích široké veřejnosti. Je v permanentním kontaktu s médii, ať už tím, že přispívá do jejich redakčních článků, píše články vlastní nebo fotí a vytváří takové vizuály, které zákazníky zaujmou na první pohled při listování oblíbeným časopisem. S reklamou, ale i s public relations články, obsahovým marketingem, upoutávkami se zákazníci setkávají v tradičních časopisech o bydlení, lifestylu, ale i v on-line světě. Příspěvky, videa, informace, fotky, katalog sleduje 25 746 lidí na Facebooku, najdeme zde i 1,3 tis. reakcí na zprávy, fotky, dotazy, atd. Zákazníkům je k dispozici on-line katalog, novinky si mohou objednat prostřednictvím e-mailových zpráv. Nezbytnou součástí on-line komunikace jsou příspěvky na Twitteru, s firmou se setkáme na Instagramu, You Tube, Houzz. Firma je všudypřítomná tam, kde se píše o současném designovém a kvalitním bydlení (dumabyt.cz, living.cz, bydleni.cz, Moderní byt, Dům a byt, atd.). [4]

HANÁK NÁBYTEK,a.s.

Sídlo: Komenského náměstí 363/8, 767 01 Kroměříž

Výrobní závod: Popůvky 72, 752 01 Kojetín

Den zápisu: 7.prosince 2000

IČ 262 31 573, DIČ CZ26231573

http://www.hanak-nabytek.cz/

Info linka + 420 581 250 411

e-mail: sekretariat@hanak-nabytek.cz

 

Zdroje:

http://www.hanak-nabytek.cz/o-firme/vyroba-a-technologie/

http://cedr.mfcr.cz/Cedr3InternetV419/CommonPages/TakerStandardPage.aspx?condition=2fca5125-3229-4386-ad2a-422ba1d938fb

http://www.utulnydum.cz/clanek/HANAK-FORUM-vse-pro-interier

http://www.hanak-nabytek.cz/energeticky-usporna-opatreni-objektu-hanak-forum/

http://www.hanak-nabytek.cz/hanak-v-mediich-jaro-2016/

 

Autor: AMSP ČR. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D. Manažer marketingové komunikace pro projekt Rok rodinného podnikání 2018. Tel. 736 528 436. e-mail: petru@amsp.cz

 


[1] http://cedr.mfcr.cz/Cedr3InternetV419/CommonPages/TakerStandardPage.aspx?condition=2fca5125-3229-4386-ad2a-422ba1d938fb

[2] http://www.utulnydum.cz/clanek/HANAK-FORUM-vse-pro-interier

[3] http://www.hanak-nabytek.cz/energeticky-usporna-opatreni-objektu-hanak-forum/

[4] http://www.hanak-nabytek.cz/hanak-v-mediich-jaro-2016/