Rádi bychom Vás jménem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR pozvali na online workshop na téma: „Jak řídit digitální marketing a lépe prodávat online“. Online workshop pro Vás připravila společnost BlueGhost pod záštitou našeho projektu Rok nových příležitostí 2021.
Jak nastavit KPI pro digitální marketing a nepřijít o rozum? Jednoduchá otázka, ale složitější odpověď. Přihlašte se na workshop Modrého ducha a naučte se stanovit cíle a manažerské metriky, které povedou firemní on-line aktivity tím správným směrem.
Kdy: 18. 11. 2021, 9:00 – 12:00 h | Forma: Online
Co se na workshopu naučíte?
- Nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální marketing.
- Volit metriky a KPI pro online marketing, online prodej, získávání leadů a poptávek či posilování brandu.
- Vybírat metriky a KPI, aby nebyly, ani příliš obecné, ani zbytečně podrobné.
- Vymezit pole působnosti mezi zadavatelem, vnitřním týmem a digitální agenturou.
- Vyvarovat se nejčastějším chybám při zadávání a vedení projektu.
- Vyhodnocovat cíle, aniž byste ztratili přátele.
Lektor workshopu:
Pavel Weber je generální ředitel a spoluzakladatel fullservisové digitální agentury BlueGhost. Během svého dvacetiletého působení v e-commerce sektoru vedl celou řadu úspěšných projektů, od malých soukromých až po ty velké nadnárodní. V letech 2019 a 2020 získal se svým týmem hned 3 zlaté medaile v soutěži WebTop100: za nejlepší online nástroj, nejlepší firemní web a nejlepší digitální PR kampaň.
Exkluzívně pro členy AMSP ČR a registrované do projektu Rok nových příležitostí 2021:
Na workshop platí slevový kód BLUEGHOST2021.
Tento kód se 100% slevou lze uplatnit pouze pro termíny 18. 11. 2021.
Těšíme se na Vaši účast.
AMSP ČR a Blueghost