Představení rozšířeného vydání knihy Marketing při utváření podnikové strategie

Členové představenstva AMSP ČR Karel Havlíček a Milan Kašík představují rozšířené vydání knihy Marketing při utváření podnikové strategie. Kniha, vydaná v nakladatelství EUPRESS, navazuje na původní publikaci z roku 2009, nově se ale věnuje dopadům světové krize a řízení zahraničních trhů. Kniha je určena pro malé a střední podnikatele a studenty ekonomických oborů, zahrnuje marketingové plánování, analýzy, řízení obchodu na mezinárodních trzích, věnuje se i obchodnímu controllingu a komunikaci jak v době růstu, tak v krizi.

Kniha je na pultech od září 2012 za cenu 400,- Kč, pro členy a partnery AMSP ČR je zvýhodněná cena 350,- Kč. Objednat si ji můžete i přes sekretariát AMSP ČR – amsp@amsp_cz.

Více: www.management-controlling.cz

knihy.jpg