Přinášíme vám přehled únorových akcí. Dne 1. února 2023 pořádáme webinář: Jak přiblížit výstupy z účetnictví podnikatelům (informace níže). Dne 7. února 2023 pořádáme seminář: Co je základem dobrých vztahů a jak ovlivnit jejich kvalitu (informace níže). Dne 15. února 2023 pořádáme webinář: Jak si naplánovat obsahový marketing na rok 2023 (informace níže). Neváhejte a zúčastněte se některé z uvedených akcí.
Dovolujeme si vás pozvat na společný webinář s naším členem, s Komorou certifikovaných účetních, z.s., s názvem Jak přiblížit výstupy z účetnictví podnikatelům.
KDY: středa 1. 2. 2023 od 14:00 do 15:30 h
KDE: platforma Zoom (odkaz k připojení obdržíte po vyplnění registračního formuláře)
Co se dozvíte?
- Jak probíhá komunikace s účetními? A jak by měla vypadat komunikace s účetním, aby byla skutečně podnětná a efektivní? Jaké všechny údaje může účetní předávat?
- Proč je dobré mít všechny statistiky a údaje na jednom místě? V čem hledat ideální řešení? Při vhodném nastavení lze najít úspory.
- Propojení účetního programu a manažerské aktivity ve srozumitelné formě.
- Podnikatelé, mluvte se svými účetními! Informace lze využít vzájemně. Lepší propojení komunikace zajistí využití informačního potenciálu.
Přednášející:
- Jaromír Hrazdira, předseda KCÚ, člen Komory daňových poradců, daňový expert
- Lenka Dvořáková, místopředsedkyně KCÚ, daňový poradce
Osnova webináře:
- Představení KCÚ
- Vymezení role účetního
- Definice klíčových informací pro řízení firmy (KPI)
- Organizace účetního systému v návaznosti na potřeby klíčových informací
- Jaké klíčové informace z účetnictví lze poskytnout
- Závěr – co z toho vám váš účetní už nabídl / co z toho jste už po vašem účetním chtěli
Účast na webináři je zdarma.
Dovolujeme si vás pozvat na nadcházející seminář s názvem Co je základem dobrých vztahů a jak ovlivnit jejich kvalitu, který se uskuteční v rámci projektu Rok udržení podnikání 2023.
KDY: úterý 7. 2. 2023 od 10:00 do 12:30 h
KDE: AMSP ČR, Sokolovská 100/94 (Meteor Centre Office Park B), Praha 8 – Karlín
Práce a soukromí jsou oblasti, které se navzájem velmi ovlivňují. Když se člověku daří v jedné z nich, ta druhá z toho taktéž profituje. A naopak. Když se mu v některé z nich nedaří, přenáší se to do té druhé. Jaké jsou, možná až překvapivé, paralely mezi úspěšným řízením lidí v pracovní oblasti a úspěšným fungováním v soukromí?
Pro koho je seminář určen?
Pro ty, kteří se rádi učí, chtějí načerpat inspiraci a chtějí na příkladech porovnat pracovní a soukromou oblast svého fungování.
Přednášející:
- Rastislav Zachar, majitel, trenér a konzultant, Business Success, spol. s r.o.
Kapacita je omezena na 25 osob, pro účast je nutné zakoupení vstupenky.
Cena: 500 Kč
Členové AMSP ČR mají 60 % slevu na základě slevového kódu
V případě problémů s platbou přes e-shop nás neváhejte kontaktovat na e-mail kocmanova@amsp.cz.
Dovolujeme si vás pozvat na webinář s názvem Jak si naplánovat obsahový marketing na rok 2023.
Lámete si hlavu, jaký obsah letos připravit?
O čem tvořit, kde publikovat a proč?
Přijďte na náš webinář!
Sepíšete si, jaké služby nebo produkty nabízíte a komu. Definujete si komunikační cíle a připravíte si obrysy taktiky, jak k nim dojít. Určíte si témata, které chcete komunikovat, a postupně si je začnete přidávat do šablony plánu. Jednotlivé kusy obsahu si tak poskládáte do ucelené, a hlavně funkční skládačky. Něco si naplánujete přímo na workshopu, zbytek už zvládnete sami podle nastaveného systému.
KDY: středa 15. 2. 2023 od 14:00 do 15:30 h
KDE: online na platformě Zoom
Pro koho je webinář určen?
Podnikatele a majitele firem, kteří řeší vlastní marketing.
Juniorní obsahové marketéry, kteří se chtějí naučit základy tvorby publikačních plánů.
Zkušenější marketéry, co ocení vedený brainstorming pro vlastní projekty.
Přednášející:
- Vladana Bačová, majitel & CEO firmy Pretty Much Nomads s.r.o.