Projekt Facebook Business Makeover

Česká republika se po Polsku stala druhou zemí, ve které společnost Meta spustila svůj unikátní projekt Business Makeover. Pět malých českých podniků dostalo možnost promluvit si s experty na sociální sítě a posunout tak díky jejich individuální péči svou online komunikaci na novou úroveň. Z projektu vznikl pětidílný miniseriál, který je dostupný na stránce Meta for Business. Záštitu projektu poskytla Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR).

Inspirujte se a pozvedněte svou online komunikaci o úroveň výš.

Jak na obsah, aneb udělejte ze své značky lovebrand
(Facebook Business Makeover, Epizoda 1)

Hrdinkami této epizody jsou Anička Žemberová, která založila Tak trochu jiný sekáč a její kamarádka Lenka Pittnerová, která jí pomáhá s marketingem. Díky Tomovi Havlíkovi, Clients Solution Managerovi ze společnosti Meta, zjistí, jak správně rozvrhnout svůj obsah na sociálních sítích a jak udělat ze své značky ten opravdový lovebrand. Tak trochu jiný sekáč jesecond-hand na pražském Žižkově, který přeměňuje fast fashion na slow fashion. Vdechuje použitému oblečení nový život a snaží se zmenšit zátěž na životní prostředí.

Jak ušetřit čas díky Business Suite
(Facebook Business Makeover, Epizoda 2)

Kristina Andresová se při zakládání své značky Petrichor inspirovala populárními videi z Facebooku a Instagramu. Její výrobky ze dřeva a pryskyřice mají teď šanci prorazit na stejných platformách, pomoci jí přitom má Tom Havlík, ze společnosti Meta. V druhém díle Facebook Business Makeoveru se zaměříme na práci s Business Suit a na tvorbu autentického obsahu.

Petrichor – energická mladá podnikatelka vdechuje dřevěným odřezkům nový život a klientům vyrábí designové doplňky na míru.

Třetí generace krejčích se chce pustit do onlinu
(Facebook Business Makeover, Epizoda 3)

Mladý talentovaný návrhář přidává nový rozměr svému podnikání. Pomoci mu má expert z Facebooku. Původně chtěl zamířit do nejvyšší zámořské basketbalové ligy, ale rodinná tradice nakonec zvítězila. Již v mladém věku věděl Leo Macenauer, že se bude věnovat krejčovskému řemeslu, které je v jeho rodině již třetí generaci.

Jak využívat data a budovat komunitu
(Facebook Business Makeover, Epizoda 4)

Jako každý dobrý rodič, myslí i Eva a Martin Svobodovi hlavně na dobro svých ratolestí. To je přivedlo k nápadu založit Duomamas, obchod s prvotřídním funkčním oblečením pro děti a jejich maminky. S komunikací na Facebooku a Instagramu jim pomůže Nikoloz Bolkvadze, který jim poradí jak na tvorbu obsahu, jak pracovat s daty a jak s jejich pomocí lépe zacílit na své zákazníky.

Jak díky reklamě přitáhnout zákazníky do obchodu
(Facebook Business Makeover, Epizoda 5)

Lee Chang a Nyoman Purnata chtěli přiblížit kuchyni svých maminek Čechům, založili si proto v Praze vlastní restauraci. Hrdinům našeho závěrečného dílu bude se sociálními sítěmi pomáhat Client Solutions Manager Michał Chełchowski, jenž Leeho a Nyomana naučí jak využít inzerci k tomu, aby přilákali své zákazníky do restaurace.

Projekt proběhl pod záštitou Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, s níž společnost Meta i dříve spolupracovala na několika videotutoriálech.