Minulý týden jsme v rámci veletrhu For Gastro & Hotel představili řadu marketingových a obchodních kroků, na které by se měl každý gastronom zaměřit. V několika praktických workshopech vystoupila řada odborníků a zazněla témata jako:
- Principy brandingu a komunikace, zejména na sociálních médiích
- Jak oslovit, získat, udržet, motivovat a vést zaměstnance
- Řízení gastronomického byznysu skrze moderní technologie
- Jaké jsou povinnosti podnikatele provozujícího hostinskou činnost
Děkujeme organizátorům za pozvání a těšíme se na Vás při některé z dalších akcí, kterých se budeme s projektem Moje restaurace účastnit. Sledujte nás také na facebooku. ??
![](/tinymce/wp-moje-rest/FG3-685x1024.jpg)
![](/tinymce/wp-moje-rest/FG4-683x1024.jpg)
![](/tinymce/wp-moje-rest/FG2-664x1024.jpg)
![](/tinymce/wp-moje-rest/FG7-683x1024.jpg)
![](/tinymce/wp-moje-rest/FG10-1024x683.jpg)
![](/tinymce/wp-moje-rest/FG8-1024x683.jpg)
![](/tinymce/wp-moje-rest/FG6-1024x683.jpg)
![](/tinymce/wp-moje-rest/FG5-1024x683.jpg)
![](/tinymce/wp-moje-rest/FG9-689x1024.jpg)
![](/tinymce/wp-moje-rest/FG1-1024x683.jpg)
![](/tinymce/wp-moje-rest/FG11-1024x768.jpg)