Češi stráví sledováním televize čím dál víc času. V loňském roce to byla dokonce rekordní doba v historii takzvaného peoplemetrového měření. Velký zájem diváků o televizní vysílání pokračuje i letos a očekává se i v roce příštím. Televize ve spojení s digitálním prostředím je proto vhodným prostředkem, jak firmy mohou efektivně oslovit své zákazníky a klienty.
Ideální příležitostí je spolupráce s významným hráčem, který má za sebou jasné výsledky a zkušenosti. Obchodní zastupitelství Media Club těží ze své dlouholeté znalosti reklamního trhu i ze zázemí silné mediální skupiny Prima. V současné době obchodně zastupuje na čtyři desítky médií, díky čemuž dokáže zasáhnout 100 % české ekonomicky aktivní populace.
„Media Club nadále posiluje svou pozici lídra mezi komerčními skupinami ve strategické cílové skupině 15–69, což nás samozřejmě velmi těší. Start podzimní sezony se letos obzvlášť vydařil, především díky skupině Prima, jež se 18krát stala hvězdou večera a nad konkurencí pravidelně vítězila v hlavním vysílacím čase,“ říká komerční ředitel skupiny Prima Vladimír Pořízek a dodává: „V roce 2022 nabídneme klientům ještě vyšší provázanost jednotlivých mediatypů v rámci crossmediálních nabídek i efektivnější plánování televizních kampaní s ohledem na jejich cílové skupiny.“
Jedním ze členů skupiny Prima je i zpravodajská stanice CNN Prima NEWS, která se letos stala mediálním partnerem soutěže Equa bank Rodinná firma roku.
CNN Prima NEWS je příkladem efektivního propojení televizního a webového zpravodajství. Denně svým televizním divákům, čtenářům webu CNNPrima.cz a uživatelům sociálních sítí přináší aktuální domácí i zahraniční události, byznysové informace i zprávy z regionů napříč Českou republikou. Díky tomuto mimořádnému rozsahu zpravodajství dokáže oslovit jak náročnějšího příjemce, tak i širokou veřejnost. Jako multiplatforma osloví CNN Prima NEWS měsíčně více než 7 milionů lidí.
Zájemcům o spolupráci na platformě CNN Prima NEWS, kteří se nám ozvou na základě tohoto článku do 31. prosince, nabídneme v balíčku spolupráce navíc jako bonus zveřejnění jedné tiskové zprávy na CNNPrima.cz.
Bližší informace o možnostech spolupráce najdete na stránkách media-club.tv,
můžete i napsat na obchod-online@media-club.cz nebo zavolat +420 266 700 132.