Webinář: Jak přiblížit výstupy z účetnictví podnikatelům

Rádi bychom Vás jménem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR pozvali na společný webinář s naším členem, s Komorou certifikovaných účetních, z.s., na téma Jak přiblížit výstupy z účetnictví podnikatelům.

KDY: středa 1. 2. 2023 od 14:00 do 15:30

KDE: platforma Zoom (odkaz k připojení obdržíte po vyplnění registračního formuláře)

Co se dozvíte?

  • Jak probíhá komunikace s účetními? A jak by měla vypadat komunikace s účetním, aby byla skutečně podnětná a efektivní? Jaké všechny údaje může účetní předávat?
  • Proč je dobré mít všechny statistiky a údaje na jednom místě? V čem hledat ideální řešení? Při vhodném nastavení lze najít úspory.
  • Propojení účetního programu a manažerské aktivity ve srozumitelné formě.
  • Podnikatelé, mluvte se svými účetními! Informace lze využít vzájemně. Lepší propojení komunikace zajistí využití informačního potenciálu.

Přednášející:

  • Jaromír Hrazdira, předseda KCÚ, člen Komory daňových poradců, daňový expert
  • Lenka Dvořáková, místopředsedkyně KCÚ, daňový poradce

Osnova webináře:

  • Představení KCÚ
  • Vymezení role účetního
  • Definice klíčových informací pro řízení firmy (KPI)
  • Organizace účetního systému v návaznosti na potřeby klíčových informací
  • Jaké klíčové informace z účetnictví lze poskytnout
  • Závěr – co z toho vám váš účetní už nabídl / co z toho jste už po vašem účetním chtěli

Účast je zdarma po provedení registrace: https://amsp.cz/registrace-na-webinar-jak-priblizit-vystupy-z-ucetnictvi-podnikatelum/