Zlomili jsme rekord: McDonald´s bez housek a zablokovaná doprava

Vytvořením platformy Podnikavá žena zahájila před dvěma lety AMSP ČR společně s Ženy s.r.o. a za podpory Raiffeisenbank největší expanzi v podnikání žen. Společný web, vzájemné obchodování desítek tisíc registrovaných účastnic, školení pro začínající podnikatelky, mentoring, soutěže a granty – to vše dnes nabízíme ženám, které se rozhodly postavit na vlastní nohy. Jejich další setkání jsme uspořádali v obchodním centru Atrium Flora. Na akci přišlo neuvěřitelných 3 500 žen, restaurace praskaly ve švech, workshopy jely v každém koutě, kolabovala doprava a u McDonald´s došly housky.

I tak lze charakterizovat třetí lednovou sobotu v obchodním centru Atrium Flora v Praze. Akce obnášela 40 workshopů a přednášek, 50 odborníků, 7000 vypitých káv, 21 kilogramů čokolády nebo 4000 rozdaných dárků. „Realizovaly jsme průzkum, ze kterého jasně vyplynulo, že české ženy mají, co se týče sebevědomí, značné rezervy. Jen 11 % žen hodnotí své sebevědomí jako vysoké, přitom mu celých 82 % žen přikládá vysokou důležitost,“ říká členka dozorčí rady AMSP ČR a ambasadorka projektu Podnikavá žena Eva Čejková Vašková a dodává: „Zároveň nám v průzkumu vyšlo, že řada žen by pro zvýšení svého sebevědomí uvítala setkání s koučem či mentorem. Právě proto jsme se rozhodly akci realizovat.“ Na akci bylo kromě mentorů a koučů možné potkat i řadu známých tváří. Celým dnem provázela moderátorka Lejla Abbasová, ženské sebevědomí se ale rozhodla podpořit i zpěvačka Olga Lounová, Marie Diamond, hvězda amerického filmu Tajemství, respektovaný manažer Jan Mühlfeit nebo herečka Nela Boudová. Celou akci provázela skvělá atmosféra, o kterou se zasloužily návštěvnice svou dobrou náladou. „Když jsme akci v listopadu začaly plánovat, nečekaly jsme, že se nám na ni podaří dostat 3500 žen bez jakékoliv mimořádné kampaně. Potvrdila se nám síla ženského sdílení a to, že ženy nechtějí být jen online, ale i offline,“ uzavírá Eva Čejková Vašková.

__eny2.jpg

__eny.jpg