
30 Kvě Časopisczechindustry.cz: Téměř polovina českých podnikatelů neví, co to jsou chytré služby. V praxi do nich ale investují a používají je, ukazuje průzkum AMSP ČR
Téměř polovina (42 %) českých podnikatelů nemá přesnou představu, co to jsou chytré služby (typicky jde o aplikaci či web, který je vystavěný na základě znalosti potřeb zákazníků a zprostředkuje jim službu nejjednodušší možnou cestou). V praxi je však často využívají a nemusí se přitom jednat pouze o aplikace šité na míru. Vyplývá to z průzkumu pro Rok digitálního podnikání 2019, jehož partnerem je digitální agentura BlueGhost. Respondenti si pod pojmem chytré služby představují takové, které ulehčují komunikaci se zákazníkem (26 %), nebo se domnívají, že jde o IT technologie obecně (18 %). Konkrétní softwarové nástroje bylo schopno uvést jen 16 % dotázaných. Průzkum si od agentury Ipsos nechala zpracovat Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a proběhl na vzorku sta podnikatelských subjektů, z nichž 70 % byly firmy a 30 % OSVČ.
Celý článek naleznete zde:
https://www.casopisczechindustry.cz/products/temer-polovina-ceskych-podnikatelu-nevi-co-to-jsou-chytre-sluzby-v-praxi-do-nich-ale-investuji-a-pouzivaji-je/