109. průzkum AMSP ČR: Výzkum rodinných firem
Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování pomocí telefonické rekrutace na databázi rodinných firem s vyplňováním dotazníku online. Sběr da… více »
101. průzkum AMSP ČR: RODINNÉ FIRMY A JEJICH POSTOJ K ZAMĚSTNANCŮM
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování metodou CASI prostřednictvím Ipsos online panelu Populace.cz Sběr d… více »
92. průzkum AMSP ČR: Vzdělávání a finanční podpora v Rodinných firmách
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci vedení rodinných firem Metoda sběru dat: Mix telefonického a online dotazování Sběr dat: 8. 4. – 27. 4. 2022 Výzkumný… více »
85. průzkum AMSP ČR: Investice v rodinných firmách a jejich podpora
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci vedení rodinných firem Metoda sběru dat: Strukturovaný dotazník o délce 15 minut Sběr dat: 26.4. do 10.5. 2021 Výzkumný… více »
80. průzkum AMSP ČR: RODINNÉ FIRMY A RESTART HOSPODÁŘSTVÍ
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci vedení rodinných firem Metoda sběru dat: Mix telefonického a online dotazování Sběr dat: v období 22.5.-1.6.202… více »
71. průzkum AMSP ČR: Rodinné firmy – nástupci a nástupkyně
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Rodinné firmy Metoda výzkumu: Hloubkové rozhovory Sběr dat: Duben 2019 Výzkumný nástroj: Osobně nebo telefonicky Velikost vzor… více »
58. průzkum AMSP ČR: Výroční průzkum k trendům RODINNÉHO PODNIKÁNÍ
Metodologie kvantitativní části: Metoda výzkumu: Telefonické dotazování (CATI) Cílová skupina: Majitelé rodinných firem Velikost vzorku: 331 Sběr dat: Květen 2018 Výzkumný nás… více »
48. průzkum Specifika rodinného podnikání
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé rodinných firem od 6 do 249 zaměstnanců N=400 firem Výzkumná metoda: Standardizovaný dotazník o délce cca 15 minut Meto… více »
40. průzkum AMSP ČR – SPECIFIKA RODINNÉHO PODNIKÁNÍ
Metoda sběru: telefonické dotazování Cílová skupina: majitelé rodinných fierm od 6 do 249 zaměstnanců Velikost vzorku: 400 respondentů Termín sběru dat: přelom dubna a května 2… více »
32. průzkum AMSP ČR – Rodinné firmy
Metodologie Cílová skupina: 505 respondentů z řad rodinných firem do 250 zaměstnanců, obory: výroba, služby, obchod, zemědělství Výzkumná metoda: CATI – telefonické dotazov… více »
26. průzkum AMSP ČR – Rodinné firmy
Cílem průzkumu bylo zjistit, jaká je situace rodinných virem a jak se mění v čase. Metodologie: Cílová skupina: zástupci rodinných firem (n=100) Výzkumná metoda: telefonický vý… více »
22. průzkum AMSP ČR – Názory majitelů a jednatelů k rodinnému podnikání
Cílem průzkumu bylo zjistit názory majitelů a jednatelů k rodinnému podnikání. Výzkum byl zaměřen na malé a střední rodinné firmy, proto byly do šetření zahrnuty pouze společno… více »