104. průzkum AMSP ČR: Digitalizace a kyberbezpečnost
Metodologie kvantitativní části:
Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-249 zaměstnanců
Metoda sběru dat: Online dotazování
Sběr dat: proběhl 11. 5. – 30. 5. 2023
Velikost vzorku: 202 podniků
Výzkumný nástroj: Strukturovaný dotazník o délce cca 7 minut
Vyznačené rozdíly v rámci podskupin jsou sig. na hladině 95 %
Realizaci sběru dat a průzkum provedla výzkumná agentura IPSOS.
Tento průzkum vznikl za laskavé podpory ŠKODA AUTO, a.s., společnosti Google, Komerční banky, a.s., Vodafone Czech Republic a.s., Deloitte CZ Services s.r.o., PKF APOGEO Group, SE, Merxu s.r.o. a agentury CzechInvest.