53. průzkum AMSP ČR: Jak se osvědčuje Pošta Partner v malých obcích?
Metodologie kvantitativní části:
Cílová skupina:
- Výzkum občanů: občané obcí s 250 – 5000 obyvateli, kde zatím nefunguje Pošta Partner
- Výzkum potenciálních provozoven: Potenciální provozovny z obcí 250 – 5000 obyvatel, kde zatím nefunguje Pošta Partner
Velikost vzorku:
- Výzkum populace: 260 občanů
- Výzkum potenciálních provozoven: 300 subjektů
Výzkumná metoda:
- Výzkum populace – CASI online panelové dotazování
- Výzkum potenciálních provozoven – CATI telefonické dotazování
Výzkumný nástroj: Strukturovaný dotazník o délce 10 minut
Datum sběru dat: 2. – 10. 8. 2017
Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS.