53. průzkum AMSP ČR: Jak se osvědčuje Pošta Partner v malých obcích?

Metodologie kvantitativní části:

Cílová skupina:

  • Výzkum občanů: občané obcí s 250 – 5000 obyvateli, kde zatím nefunguje Pošta Partner
  • Výzkum potenciálních provozoven: Potenciální provozovny z obcí 250 – 5000 obyvatel, kde zatím nefunguje Pošta Partner

Velikost vzorku:

  • Výzkum populace: 260 občanů
  • Výzkum potenciálních provozoven: 300 subjektů

Výzkumná metoda:

  • Výzkum populace – CASI online panelové dotazování
  • Výzkum potenciálních provozoven – CATI telefonické dotazování

Výzkumný nástroj: Strukturovaný dotazník o délce 10 minut

Datum sběru dat: 2. – 10. 8. 2017

Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS.

Vysledky_pruzkumu_TK_11.9.2017_ppt_na_TK_002_.pdf