68. průzkum AMSP ČR: Stravenky v kontextu Zaměstnaneckých benefitů
Metodologie kvantitativní části:
Výzkum: Zaměstnanecké benefity
Cílová skupina: lidé ve věku 18 let a více, kteří jsou v zaměstnaneckém poměru, a od svého zaměstnavatele dostávají buď stravenky, nebo příspěvek na volnočasové aktivity
(zároveň nepracují ve společnosti s vlastní závodní jídelnou)
Metoda: CAWI – on-line dotazování na panelu uživatelů internetu
Sběr dat – 3. – 9. 4. 2018
Průměrná délka rozhovoru: 25 minut
Velikost vzorku: N = 2 680 základní soubor zaměstnanců, n = 1 180 dostávají příspěvek na stravování nebo volnočasové benefity a nemají závodní jídelnu
Realizaci sběru dat a analýzu provedla společnost ppm factum research s.r.o. .