98. průzkum AMSP ČR: ÚSPORY A CHYTRÁ ŘEŠENÍ
Metodologie kvantitativní části:
Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-249 zaměstnanců
Metoda sběru dat: Online dotazování
Sběr dat: 1. 2. – 14. 2. 2023
Výzkumný nástroj: Strukturovaný dotazník o délce cca 8 minut
Vyznačené rozdíly v rámci podskupin jsou sig. na hladině 95 %.
Velikost vzorku: 255 podniků
Realizaci sběru dat a průzkum provedla výzkumná agentura IPSOS.
Tento průzkum vznikl za laskavé podpory ŠKODA AUTO, a.s., společnosti Google, Komerční banky, a.s., Vodafone Czech Republic a.s., Deloitte CZ Services s.r.o., PKF APOGEO Group, SE,
Merxu s.r.o. a agentury CzechInvest.