28. průzkum AMSP ČR – Rizika nákupu spotřebního zboží

28. průzkum AMSP ČR – Rizika nákupu spotřebního zboží

Hlavním cílem výzkumu bylo kromě odhalení vnímání rizik nákupu spotřebního nepotravinářského zboží také zjištění, jak se lidé staví ke značkám kvality obecně a nakolik je považují za vhodné kritérium výběru produktu.

Metodologie

  • Cílová skupina: Vzorek české populace 18–65 let, drobní živnostníci a podnikatelé v relevantních oborech (n=619)
  • Výzkumná metoda: CASI – online dotazování na IPSOS panelu
  • Datum sběru dat9.6.201416.6.2014.


Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS.


Vysledky_28._pruzkumu_AMSP_CR.pdf Vysledky_28._pruzkumu_AMSP_CR.pdf (2,37 MB)

Prezentace_TK_Pruzkum_16_07_2014.pptx Prezentace_TK_Pruzkum_16_07_2014.pptx (2,92 MB)


Tento průzkum vznikl za laskavé podpory parnera Národní politika kvality.

logo_NPKt.jpg



https://amsp.cz/wp-includes/theme-compat/12220058.html