Aby pomohla drobným podnikatelům zviditelnit jejich firmy, zaštiťuje společnost MAKRO ve spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) již čtvrtý ročník Dne soukromého podnikání.
Zapojit se do něj mohou všichni podnikatelé bez ohledu na lokalitu nebo obor podnikání. V samotný Den soukromého podnikání, který letos připadá na 8. října, pak zaregistrovaní živnostníci nabídnout svým zákazníkům speciální akce, například slevy nebo drobný dárek k nákupu.
Právě bez jejich podpory by totiž žádná firma neměla šanci na úspěch. Letošní ročník se více než ten předchozí bude soustředit především na propagaci živnostníků v online prostředí, jelikož digitalizace je důležitým aspektem při získávání nových zákazníků a drobní podnikatelé mají o tento způsob propagace zájem.
Tiskové zprávy ke stažení zde:
TZ_Podniky kvůli špatným recenzím ztrácí téměř dvě třetiny hostů _B2B
TZ_U Čechů bodují nezávislé podniky, stávají se vizitkou dobrého životního stylu_B2C
Mezinárodní studie ke stažení zde:
MAKRO_Mezinarodni_studie_o_soukromem_podnikani