Cílem aktivity je úspěšná generační výměna v rodinných firmách.
Pořádáme uzavřené kulaté stoly rodinných firem, přenášíme zkušenosti ze zahraničí, pořádáme soutěž Rodinná firma roku AMSP ČR, organizujeme konference a odborné semináře.
- Využijte naši bezplatnou službu novinky e-mailem – viz zápatí této stránky.
- Registrace do projektu je ZDARMA.
- Propagujeme rodinné podniky mezi odbornou i laickou veřejností.
- Od roku 2012 pořádáme celostátní soutěž rodinných firem.
- Medializujeme firmy - seriál Toulavá kamera, články v novinách atd.
- Setkáváme se s majiteli a nástupníky v rodinných firmách
a sledujeme trendy v této důležité části naší členské základny.
Aktuality
25. jubilejní ročník Národních cen České republiky vyhlášen!
Jubilejní 25. ročník Národních cen České republiky vyhlášen! Šanci získat prestižní ocenění mají letos opět firmy ve čtyřech kategoriích. Pro rodinné firmy je samostatná kategorie Národní cena České republiky za kvalitu v rodinném podnikání a do té je možné se hlásit od 3. 3. 2025. více »
Další ročník Národních cen České republiky zná své vítěze
Praha, 22. listopadu 2024 – V rámci slavnostního večera Národních cen České republiky byly oceněny také rodinné firmy v kategorii Národní cena České republiky za kvalitu v rodinném podnikání. více »
Parametry paušální daně pro rok 2025
S nadcházejícím podzimem se nám opět blíží konec kalendářního roku, který je pro oblast účetnictví a daní klíčový. S koncem roku totiž většina poplatníků daně z příjmů zakončí své stávající zdaňovací období a vstoupí do nového. Stejně jako v předchozích letech budou mít živnostníci i ostatní podnikající fyzické osoby možnost vstoupit do 10.1. do režimu tzv. „paušální daně“. více »
Porota vybrala vítěze soutěže Rodinná firma roku AMSP ČR
ociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) vyhlásila vítěze již 13. ročníku soutěže Rodinná firma roku AMSP ČR. Vyhlášení vítězů proběhlo na galavečeru Dne podnikatelů České republiky 7. listopadu 2024 v Praze v hotelu Ambassador Zlatá Husa. více »
Průzkumy
109. průzkum AMSP ČR: Výzkum rodinných firem
Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování pomocí telefonické rekrutace na databázi rodinných firem s vyplňováním dotazníku online. Sběr da… více »
101. průzkum AMSP ČR: RODINNÉ FIRMY A JEJICH POSTOJ K ZAMĚSTNANCŮM
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování metodou CASI prostřednictvím Ipsos online panelu Populace.cz Sběr d… více »
48. průzkum Specifika rodinného podnikání
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé rodinných firem od 6 do 249 zaměstnanců N=400 firem Výzkumná metoda: Standardizovaný dotazník o délce cca 15 minut Meto… více »
40. průzkum AMSP ČR – SPECIFIKA RODINNÉHO PODNIKÁNÍ
Metoda sběru: telefonické dotazování Cílová skupina: majitelé rodinných fierm od 6 do 249 zaměstnanců Velikost vzorku: 400 respondentů Termín sběru dat: přelom dubna a května 2… více »
32. průzkum AMSP ČR – Rodinné firmy
Metodologie Cílová skupina: 505 respondentů z řad rodinných firem do 250 zaměstnanců, obory: výroba, služby, obchod, zemědělství Výzkumná metoda: CATI – telefonické dotazov… více »
26. průzkum AMSP ČR – Rodinné firmy
Cílem průzkumu bylo zjistit, jaká je situace rodinných virem a jak se mění v čase. Metodologie: Cílová skupina: zástupci rodinných firem (n=100) Výzkumná metoda: telefonický vý… více »