112. průzkum – Podnikání v digitální éře
Hlavním cílem výzkumu bylo zmapovat využívání digitálních technologií v malých a středních podnicích, identifikovat jejich plány a cíle v oblasti digitalizace.... více »
111. průzkum – Finanční zdraví jako inovace v bankovnictví
Finanční zdraví: pochopení pojmu „finanční zdraví“ u českých MSP, vnímání aktuálního stavu finančního zdraví firem a jeho monitoring, kroky posilující finanční zdraví firem… více »
110. průzkum – Do rozvoje chce investovat 85 procent exportérů
Tři primární oblasti výzkumu: Exportní aktivity, Využití AI a Investice a využití úvěru s pojištěním. EGAP Cílová skupina: majitelé, jednatelé nebo ředitelé malých a… více »
109. průzkum AMSP ČR: Výzkum rodinných firem
Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování pomocí telefonické rekrutace na databázi rodinných firem s vyplňováním dotazníku online. Sběr da… více »
108. průzkum AMSP ČR: Inovace pro efektivitu
Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-249 zaměstnanců Metoda sběru dat: Online dotazování, Ipsos B2B Panel Sběr dat: pro… více »
107. průzkum AMSP ČR: 40 % firem má problém získat úvěr bez záruky
Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-249 zaměstnanců Metoda sběru dat: Online dotazování, Ipsos B2B Panel Sběr dat: pro… více »
106. průzkum AMSP ČR: Pohled malých a středních podniků na inovace digitalizačních nástrojů bank.
Cílová skupina: Firmy o velikosti 4-249 zaměstnanců; vyznačené rozdíly dosahují statistické významnosti 90 % Metoda sběru dat: Online dotazování, Ipsos B2B Panel Sběr dat:… více »
105. průzkum AMSP ČR: Cirkulární ekonomika
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-249 zaměstnanců Metoda sběru dat: Online dotazován… více »
104. průzkum AMSP ČR: Digitalizace a kyberbezpečnost
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-249 zaměstnanců Metoda sběru dat: Online dotazován… více »
103. průzkum AMSP ČR: EXPORT MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých o velikosti 4-249 zaměstnanců Metoda sběru dat: Online dotazování, Ipsos B2B panel Sběr … více »
102. průzkum AMSP ČR: ESG A UDRŽITELNOST Z POHLEDU MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-249 zaměstnanců Metoda sběru dat: Online dotazování Sb… více »
101. průzkum AMSP ČR: RODINNÉ FIRMY A JEJICH POSTOJ K ZAMĚSTNANCŮM
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování metodou CASI prostřednictvím Ipsos online panelu Populace.cz Sběr d… více »
100. průzkum AMSP ČR: PŘESHRANIČNÍ NÁKUPY ČESKÝCH DOMÁCNOSTÍ
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Obecná populace ve věku 18-65 let, celá ČR (kvótní výběr odpovídající reprezentativnímu vzorku zaměstnanecké populace v ČR na … více »
99. průzkum AMSP ČR: PŘÍSTUP BANK K PODNIKATELŮM
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Osoby samostatně výdělečně činné Metoda sběru dat: Online dotazování Sběr dat: Sběr proběhl mezi 25. 11. 2022 a 7. 12. 2022 Vý… více »
98. průzkum AMSP ČR: ÚSPORY A CHYTRÁ ŘEŠENÍ
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-249 zaměstnanců Metoda sběru dat: Online dotazování Sb… více »
97. průzkum AMSP ČR: CIRKULÁRNÍ EKONOMIKA
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-249 zaměstnanců Metoda sběru dat: Online dotazování Sb… více »